שעות פעילות 9:00 AM - 7:00 PM
עקבו אחרינו:

צבע בתנור לברזל

אחת הדרכים הפופולריות לצבוע פריטי ברזל היא על ידי צביעתם בצבע מיוחד ואז ייבושם בתנור מחומם. טכניקה זו שימושית במיוחד עבור פריטים עם עיצוב מורכב, אזורים שקשה להגיע אליהם, או כאשר שיטות ייבוש מסורתיות עשויות להיות בלתי יעילות. רוצים לשמוע עוד על תהליך של צבע בתנור לברזל? נספר על כך ממש פה לפניכם.

לבחור את הצבע הנכון

לפני שאתם מתחילים בתהליך הצביעה והייבוש, חשוב לבחור את צבע הברזל המתאים. בחרו באחד איכותי שמיועד למשטחי ברזל ויכול לעמוד בטמפרטורה של תנור. הצבע ייחשף לחום גבוה על כן חשוב לבחור בצבע מיוחד לצורך כך- כדי שהפריט לא ייפגע.

הכנות לקראת צביעה

חשוב להכין את פני השטח של פריט הברזל לפני שמתחילים לצבוע אותו, כך שהוא יהיה חלק, ללא גבשושיות ואחיד. יש לנקות את הברזל ביסודיות כדי להסיר ציפוי, צבע, שומן וכל לכלוך שעלול להיות שם. כדאי גם לשייף את המשטח כך שהוא יהווה בסיס טוב לצבע החדש.

מריחת צבע

אתם יכולים לבחור איך אתם מעדיפים למרוח את הצבע, אם זה באמצעות מברשת או בריסוס. בחירה זו תלויה גם בסוג הצבע שבחרתם. מומלץ לעקוב אחר הוראות היצרן של הצבע לגבי טכניקת המריחה, זמן הייבוש בין שכבה לשכבה וכדומה. ודאו שכל הצבע מפוזר באופן שווה על המשטח.

ועכשיו – לתנור!

יש לחמם את התנור לטמפרטורה המומלצת. לאחר מכן יש להכניס בעדינות את הפריט הצבוע על תבנית. וודאו שאתם מכניסים אותו לכמות הזמן הנכונה כך שהצבע יישאר על הברזל למשך זמן רב- והגימור יהיה חלק וחזק. לאחר מכן אתם יכולים לכבות את התנור ולתת לחפץ להתקרר כדי לשמור על בטיחותכם.

איפה רוכשים צבע בתנור לברזל?

אם אתם מחפשים צבעים שונים לצורך צביעת ברזל, אתם יכולים למצוא אותם בזיקית צביעת מתכות. החברה מתמחה בצבעים שונים לחומרים, כמו לצביעת אלומיניום בתנור, ומאפשרת לכם לבצע זאת בצורה בטיחותית, איכותית ומקצועית. אנחנו בזיקית צביעת מתכות נשמח לעזור לכם לבחור את הצבע הנכון ביותר לשימוש שלכם ולהעניק לכם ייעוץ מקצועי. צרו עמנו קשר עוד היום!

אהבתם את המאמר? שתפו עם חברים!
Facebook
WhatsApp
Twitter

תפריט נגישות