שעות פעילות 9:00 AM - 7:00 PM
עקבו אחרינו:

צביעת מתכת בהתזה

צביעת מתכת בהתזה – שיטה מתקדמת

צביעת מתכת בהתזה היא טכניקה של צביעה אשר מתבצעת באמצעות מכשיר שמבוסס על חשמל או על לחץ אוויר. מדובר על צביעה שמתאימה הן למתכת, הן לעץ, הן לברזל, צביעת אלומיניום ועוד. חשוב מאוד לדעת כי מדובר על השיטה היעילה ביותר לצורך צביעת מתכות שכן, היא מפזרת בצורה אחידה את הצבע וכן בצורה יעילה. היא מאפשרת לצבע להיות עמיד לאורך שנים רבות על המתכת מבלי שהוא יתקלף ומבלי שייווצרו בה סדקים או שריטות.

צביעת מתכת  – כיצד עושים את זה?

ישנם סוגים של מכשירי התזה הרלוונטיים עבור צביעה:

ספריי התזה בצביעה המכיל גם קומפרסור – מדובר על מכשיר אשר מבוסס על לחץ אוויר. המכשיר אוסף אוויר מבחוץ ואז משחרר את הצבע באמצעות אקדח ההתזה. מדובר על שיטה מתונה יחסית ועל כן היא תתאים בעיקר לעבודות קטנות כגון: צביעת דלתות, צביעת מטבחים, צביעת חלונות, צביעת משקופים ועוד. שיטה נוספת לצביעה בהתזה היא להשתמש באיירלס. מדובר על מכשיר אשר מבוסס על דחיסת אוויר והוא חזק מאוד ביחסית לקומפרסור.

סוג נוסף הוא צביעה בהתזה עם איירלס שהוא מכשיר אשר מבוסס על חשמל ולא על דחיסת אוויר. מדובר על מכשיר חזק באופן משמעותי מהקומפרסור כאשר יש לו את האפשרות לצבוע שטחים גדולים בצורה מהירה ואיכותית. במכשיר המדובר משתמשים בעיקר בבניינים ותעשייה.

 

צביעת מתכת בהתזה

צביעת מתכת בהתזה- האם זה כדאי?

ישנם יתרונות וחסרונות לצביעת מתכת בהתזה. היתרון המרכזי של צביעה זאת הוא התוצאה הסופית של העבודה. צביעה מעין זאת מאפשרת כיסוי שטחים בצורה הטובה ביותר ומאפשרת להגיע לרמת הגימור הגבוהה ביותר. כאשר צובעים ברולר או במברשת לרוב יישארו סיבים על המשטח שצובעים אילו הצביעה באמצעות התזה לא משאירה עקבות אחריה כלל. מעבר לכך, הצביעה המדוברת מאפשרת לצבוע משטחים גדולים בצורה מהירה בהשוואה לכל שיטה אחרת. אין ספק שיש לא מעט יתרונות בצביעת מתכת דווקא בהתזה וכיום משתמשים בהתזה לצורך צביעת מעקות, צביעת דלתות,  גדרות ועוד מגוון מוצרים אחרים שעשויים ממתכת הרלוונטיים הן לשימוש פרטי והן לשימוש תעשייתי.

בכדי שצביעת מתכת בהתזה תתבצע בצורה הטובה ביותר חשוב מאוד לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.

 

אהבתם את המאמר? שתפו עם חברים!
Facebook
WhatsApp
Twitter

תפריט נגישות