שעות פעילות 9:00 AM - 7:00 PM
עקבו אחרינו:

צביעת דלתות פנים בתנור

מה חשוב לדעת על – צביעת דלתות פנים בתנור

הגימור המושלם כיום לכל דלת פנים הוא צביעה באמצעות תנור. צביעת דלתות פנים בתנור מהווה שיטה חדשנית ואיכותית שבשנים האחרונות לא מעט יצרניות דלתות בוחרות בה. בעוד שבעבר היינו מסתפקים בדלתות בצבעים קיימים אשר הציעו לנו החברות השונות, העובדה שכיום ניתן לצבוע דלתות פנים בתנור מאפשרת לצבע שלהן להיות עמיד איכותי, מגוון יותר, איכותי יותר ולשמור על המראה הטוב שלו מבלי להתקלף או להינזק בצורה כלשהי לאורך שנים רבות.

צביעת דלתות פנים בתנור – מה זה אומר?

כאמור, יצרניות דלתות פנים מבינות כיום כי הדרישה לדלת מיוחדת, איכותית ומגוונת מבחינת הצבע שלה היא דרישה שהולכת וגוברת. לא פעם, על הדלת יכולות להיות שילוב של אלמנטים וויזואליים לצד אלמנטים בטיחותיים. בכדי לקבל את הדלת האיכותית ביותר אשר תראה הכי טוב שאפשר לאורך שנים רבות, כדאי מאוד להשתמש בטכנולוגיית הצביעה העדכנית ביותר הרי היא: צביעת דלתות פנים בתנור. דרך הצביעה המדוברת מאפשרת לדלת לשמור על המראה האסתטי והדקורטיבי שלה לאורך פרק זמן משמעותי. ניתן למצוא כיום היצע גדול מאוד של דגמי דלתות צבועות בתנור. לא פעם ניתן לעצב עיצוב מדויק בהתאם לרצונו של לקוח באמצעות שיטת הצביעה המדוברת.

צביעת דלתות פנים בתנור

איזה עיצובים ניתן ליישם באמצעות צביעת דלתות פנים בתנור?

דלתות פנים מודרניות אשר נצבעות בתנור, הן בעלות מראה מבריק, מתקדם וטכנולוגי אשר מאפשר לכל דירת מגורים ולכל בית את המראה המושלם. עיצוב דלתות פנים באמצעות צבע יכול לכלול אלמנטים שונים חרוטים בלייזר אשר מסייעים להפיק את הדלתות הייחודיות ביותר וכן הן יכולות לכלול חריטות רגילות, פתחים בצורה של וויטרז'ים, חיתוכי ברזל ועוד. צביעה בתנור מעניקה לכל התוספות הדקורטיביות לדלת מרא אחיד וייחודי אשר מותאם לכל בית בצורה ספציפית.

מדוע כדאי לבחור דלתות פנים שנצבעות בתנור?

צביעת מתכות בתנור מאפשרת כיום לצבוע דלתות ולהעניק להן מראה דקורטיבי ומשקיע ובד בבד, לא לגרוע מהאיכות שלהן, מהעמידות שלהן ומהבטיחות שלהן. שיטת הצביעה המדוברת אפשרת לכל דלת להיות עמידה ואיכותית, הצבע מיושם עליה בצורה הרמטית ובעוד שבדלתות אשר נצבעו בשיטת צביעה אחרת הצבע יכול להתקלף או שיכולות להיווצר שריטות בצבע, הרי שהצבע המדובר המיושם באמצעות תנור על הדלת לא יכולים להיווצר קילופים או שריטות. הצבע עמיד בפני מים וכן, התחזוקה של הדלת תהיה מינימלית בשל הצביעה המדוברת.

 

אהבתם את המאמר? שתפו עם חברים!
Facebook
WhatsApp
Twitter

תפריט נגישות