שעות פעילות 9:00 AM - 7:00 PM
עקבו אחרינו:

צביעת אלומיניום בתנור

כך מתבצעת צביעת אלומיניום בתנור!

כיום ניתן למצוא לא מעט מוצרים המיוצרים מאלומיניום כגון: מעקות, שערים חשמליים, גדרות ועוד. הסיבה לכך שמעדיפים להשתמש באלומיניום לצורך ייצור המוצרים המדוברים ועוד מוצרים רבים נוספים היא שהאלומיניום מהווה חומר עמיד, חזק, גמיש ונוח לעבודה ועל כן, כיום ניתן לעצב באמצעותו מוצרים שונים בדיוק בהתאם לעיצוב שהלקוח מעוניין בו. צביעה בתנור למוצרי אלומיניום מעניקה להם טאצ' סופי ייחודי.

צביעת אלומיניום בתנור- כיצד זה מתבצע?

כיום ניתן לצבוע את מוצרי האלומיניום או בצורה רגילה המתבצעת על ידי התזה או באמצעות צביעת אלומיניום בתנור. צביעת אלומיניום בתנור מהווה שיטה טובה, יעילה ומועדפת כיום לצורך צביעת אלומיניום וזאת בשל כמה סיבות:

ראשית כל, מדובר על צבע שלא מתקלף. בעוד שבצביעה בשיטה הרגילה במהלך הזמן תמיד יהיה אפשר להבחין בקילופים באזור כזה או אחר במוצר וזאת בשל העובדה שהצבע לא הצליח להתחבר בצורה מספיק איכותית למוצר במהלך הצביעה, הרי שבאמצעות שיטת צביעת אלומיניום בתנור, הצבע לא יתקלף אלא יהפוך להיות חלק בלתי נפרד מהמוצר שצבעו. צביעה איכותית חשובה לטיב ואיכות המוצר, לאורך חייו ולנראות הסופית שלו. אצלנו מתצבע גם צביעת דלתות פנים, המתבצעת באמצעות צביעה איכותית.

שנית, מדובר על צבע אשר דוחה קורוזיה. כולם יודעים כי מתכות שונות נוטות לצבור חלודה או קורוזיה, אולם כאשר הצביעה מתבצעת בתנור היא תעניק את ההגנה הטובה ביותר לאלומיניום והיא לא תפתח קורוזיה במגע עם מים. מלבד זאת המוצר יהיה עמיד בכל תנאי מזג האוויר לרבות כאשר הוא חשוף לקרני שמש חזקות.

שלישית, הצביעה בתנור מאפשרת לצבוע את האלומיניום במגוון רחב של צבעים וכך ניתן למעשה להתאים את התוצר לשאר המרכיבים השונים שיש בבית או בחצר.

צביעת אלומיניום בתנור

 

כיצד צובעים אלומיניום בתנור?

צביעת אלומיניום בתנור מהווה כיום ללא ספק את הדרך הטובה והיעילה ביותר, אך חשוב מאוד להבין כי בכדי שהצביעה אכן תעניק לכם את המוצר הסופי הטוב והיעיל ביותר, חשוב מאוד לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום צביעת אלומיניום בתנור. בדקו היטב איזה אנשי מקצוע ידועים כמומחים בתחום, בעלי ניסיון, מוניטין והמלצות. בדקו עם קולגות, חברים, מכרים או כל אדם אחר שיכול לסייע לכם בבחירת אנשי המקצוע הנדרשים עבור צביעת אלומיניום. חברת זיקית צביעת מתכות מתמחה בצביעת כל סוגי המתכות.

 

אהבתם את המאמר? שתפו עם חברים!
Facebook
WhatsApp
Twitter

תפריט נגישות