שעות פעילות 9:00 AM - 7:00 PM
עקבו אחרינו:

צביעה בתנור למתכת

צביעה בתנור למתכת – צביעה איכותיות ועמידה

ישנם לא מעט פריטים ומוצרים אשר יש לצבוע אותם בתנור. צביעה בתנור מהווה שיטת צביעה טובה יעילה וגם זולה ומהירה. מדובר כיום על שיטת הצביעה האיכותית ביותר. באמצעות צביעה בתנור ניתן לצבוע מגוון חומרים רחב לרבות עץ ופלסטיק אשר ידועים כמוצרים חלשים, אך אין ספק שהחומר הנפוץ ביותר לצביעה בתנור הוא המתכת.

צביעה בתנור למתכת- כיצד זה מתבצע?

צביעה בתנור למתכת מתבצעת כמו צביעת חומרי עץ או פלסטיק כאשר היתרון היחיד שבצביעת מתכות היא העמידות של המתכת בפני טמפרטורות גבוהות. כלומר, כאשר צובעים מתכת בתנור ניתן להיות בטוחים כי המתכת לא תינזק בשום אופן בשיטת צביעה זאת שכן מדובר על חומר כבד, עמיד ואיכותי. צביעת מתכות בתנור מתבצעת כיום בכמה שיטות כאשר ניתן למרוח על המתכת חומרים נוזליים שונים כגון: ציפוי אפוקסי או שניתן פשוט להיעזר בצביעת המתכת באמצעות צביעה באבקה מיוחדת אשר קרויה: אבקה אלקטרוסטטית. האבקה המדוברת נדבקת אל המרקם בצורה חזקה ולאחר שמחממים אותה בתנור החומר ימס וידבק אליה בצורה חזקה מאוד.

היכן ניתן לצבוע מתכות בתנור?

צביעה בתנור למתכת יכולה להתבצע במקומות שונים, כאשר ניתן בעיקר לבצע את מלאכת הצביעה המדוברת בבתי מלאכה אשר עוסקים בתחום צביעה תעשייתית. בתי מלאכה מעין אלה מספקים את שירותי הצביעה למגוון רחב של לקוחות ממגזרים שונים. חשוב לדעת כי ישנם מפעלים שבהם הדרישה לצביעת מתכות בתנור היא גבוהה ומשמעותית ועל כן, יש במפעל מקום ייעודי שרלוונטי לצורך צביעת מתכות.

מחיר של צביעת מתכות בתנור

לא מעט אנשים תוהים מהו המחיר של צביעת מתכות בתנור. לרוב לא מדובר על מחיר לבציעת מוצרים בודדים אלא לפס ייצור תעשייתי שלם, אך ישנם מקרים שבהם ניתן לצבוע גם כמה מוצרים במקרה הצורך. חשוב לדעת שהמחיר של הצביעה המדוברת יקבע בהתאם לעובי הצבע על המתכת כאשר ככל שעובי הציפוי יהיה דק יותר כך המחיר יהיה זול יותר. גם כאשר משתמשים בצבעים לא איכותיים מספיק המחיר יהיה זול יותר, אך חשוב מאוד להשקיע בצבעים איכותיים שיספקו את התוצר הטוב ביותר בסופו של תהליך.

 

אהבתם את המאמר? שתפו עם חברים!
Facebook
WhatsApp
Twitter

תפריט נגישות